Pajero on Mitsubishin legendaarinen maasturi.
Käytämme evästeitä verkkosivuillamme parantantaaksemme kävijöidemme käyttökokemusta. Lue lisää yksityisyydestä ja evästeiden käytöstä sivuiltamme.
  • LEGENDAARINEN MITSUBISHI PAJERO

    my15_PAJERO_BRO_Traverse_LR

katso lisää
  • ULKONÄKÖ

       
    DESIGN-8

    DESIGN-9  DESIGN-10 

    KATTOKAITEET

    Pajeron suuret sisätilat tarjoavat mahdollisuuden kuljettaa
    mukana mitä vain. Jos haluat ottaa mukaan lisää tavaraa tai
    vaikkapa polkupyörät ja urheiluvälineitä, niin Pajerossa on vakiona
    ulkomuotoa linjakkaasti noudattavat kattokiskot.
    Niiden kantavuus on 100kg.

    VARAPYÖRÄ

    Jos ajat haasteellisessa maastossa, jossa esimerkiksi ylität
    teräviä ja laajoja louhukoita, varapyörä on kätevä olla mukana. Pajerossa on vakiona varapyöräteline, joka on saatavissa tummanharmaana tai korin värisenä.

    KESTÄVÄT JA TYYLIKKÄÄT KEVYTMETALLIVANTEET

    Oikeat vanteet täydentävät ja tasapainottavat ajoneuvon muotoilua. Pajerossa on upeat
    6-puolaiset kevytmetallivanteet, jotka vetävät katseet puoleensa.

    SISÄTILAT 

     
    DESIGN-6

    DESIGN-1  DESIGN-2 

    OVIPEILIT

     Pajeron suuntavilkut ja lähestymisvalot on sijoitettu
    tyylikkäästi ovipeileihin.

    LAATUSUUNNITTELUA

    Heti kun olet asettunut ohjauspyörän taakse ja istut
    mukavasti nahkaisilla istuimilla korkeammalla kuin muut tiellä kulkijat, alat arvostaa upealta tuntuvaa ja vaikutuksen tekevää näkökulmaa. Jokainen yksityiskohta hienostuneessa sisustuksessa heijastaa Pajeron laatusuunnittelua. Alakaen nahkaisesta vaihteenvalitsimen nupista ja päätyen pehmeään kojetaulun paneeliin, puisiin koristeisiin ja harjatusta alumiinista tehtyihin korostuksiin.

    SISÄVALAISTUS

    Pajeron sisätilojen valaistukseen on kiinnitetty paljon huomiota. Pimeän aikaan sisällä hohtaa rauhallisen tunnelman luova taustavalo. Urheilullinen mittaristo on valaistu koko ajan selkeästi.            


    DESIGN-5

    DESIGN-3  DESIGN-4 

    OHJAUSPYÖRÄ

    Pitävän otteen tarjoavan nahkapäällysteisen ohajuspyörän ansiosta Pajeron komento pysyy koko ajan käsissäsi. Ohajsupyörään on sijoitettu audiojärjestelmän kaukosäätimet ja vakionopeudensäädin, joihin ulotut sormenpäilläsi. Sinä voit tehdä valintoja ja säätöjä irrottamatta katsettasi tiestä. Napauttaessasi kevyesti suuntavilkun viikseä ylös tai alas, vilkku välähtää kolme kertaa. Voit keskittyä ohjaamiseen ja lisätä näin ajamisen helppoutta sekä turvallisuutta.

    KAUNIS KATSOA

    Keskusnäyttö välittää suuren määrän reaaliaikaista tietoa, kuten kellonajan, päivämäärän, audion soittotiedot, ulkoilman lämpötilan, korkeus- ja ilmanpainemittarin sekä tietysti keskinopeuden, polttoaineen kulutuksen ja jäljellä olevan matkan.

    VIILENTÄVÄÄ

    Kaikissa malleissa on täysautomaattinen ilmastointi, Intense-mallissa on vakiona myös alueilmastointi takana.  

  •  

    MAASTOKELPOISUUS UUDELLA TASOLLA 

     
     
    TECHNOLOGY-1


    ALL WHEEL CONTROL

    AWC ei ole vain tekniikkaa, vaan se on suunnittelua ohjaava filosofia. AWC yhdistää useita erilaisia innovatiivisia järjestelmiä integroiduksi
    suorituskyky- ja ohjausverkostoksi. Se hallitsee jokaisen pyörän vetokykyä, tehoa ja luistoa itsenäisesti, jotta kuljettaja voi hallita ajoneuvon täysin jopa ääritilanteissa.

    AWC-tekniikka tarjoaa uskomatonta pitoa ja hallintaa yhdistämällä sähköisesti ohjatun Super Select 4WD (SS4-II) -nelivedon ja aktiivisen ajovakaudenhallintajärjestelmän (ASTC). Voit valita neljästä eri vetotavasta parhaan vaihtoehdon kelin ja ajopinnan mukaan.

     


    SS4-II-järjestelmä mahdollistaa siirtymisen 2WD-tilasta suoraan 4WD-tilaan auton nopeuden ollessa alle 100 km/h – turvallinen ratkaisu silloin kun tienpinta muuttuu yllättäen liukkaaksi. Maastossa voit lukita keskitasauspyörästön jakamaan voiman tasaisesti etu- ja takapyörille ja maksimoida siten pidon.

    Vaikeakulkuisessa maastossa voidaan valita hitaampi välitys. Tämä melkein kaksinkertaistaa moottorin jarrutusvoiman millä tahansa vaihteella, ja tiheät vaihdevälit mahdollistavat etenemisen jyrkissä rinteissä, syvässä lumessa tai paksussa mudassa.

     



    TEHOA JA SUORITUSKYKYÄ

    TECHNOLOGY-2 TECHNOLOGY-3  TECHNOLOGY-4

    INVECS-II

    Intelligent and Innovative Vehicle Electronic Control System (INVECS-II) on Pajeron älykäs viisivaihteinen automaattivaihteisto, joka on suunniteltu helpottamaan elämääsi. Siirtämällä valitsimen Sports Mode -asentoon voit vaihtaa vaihdetta liki välittömästi ja silti pehmeästi työntämällä vipua ylös- tai alaspäin.

     

    EDISTYNYT NELJÄN PYÖRÄN ERILLISJOUSITUS

    Etujousituksen kaksinkertaiset kolmiotukivarret ja taka-akselin monipistetuenta yhdistettynä molempien akseleiden kierrejousitukseen varmistavat, että jokainen pyörä liikkuu itsenäisesti. Tällä saavutetaan pehmeä ja mukava kulku ja hyvä käsiteltävyys käytännössä missä tahansa maastossa.

    Pajeron parannetut jousituksen asetukset vähentävät korin kallistelua ja myös lisäävät ajamisen turvallisuutta tinkimättä sen jännittävyydestä.

     

    pajero-engine.jpg

    VETOKYKY

     Pajero tarjoaa riittävästi voimaa tehdäkseen matkan vaikeilla pinnoilla helpoksi tai vetääkseen jopa 3500 kg:n jarrullista perävaunua.







    3.2-LITRAN DI-D

    Edistyksellinen, tehokas 3,2 litran suorasuihkutusdiesel (DI-D) Common Rail -moottori vie Pajeron minne vain nopeasti, pehmeästi ja hiljaisesti. Vaihteisto on 5-vaihteinen automaatti. Tehokas DPF-hiukkassuodatin vähentää merkittävästi päästöjä. 

  •  RUNSAASTI TILAA

    MONIKÄYTTÖISTÄ TILAA

    ROCKFORD ACOUSTIC DESIGN AUDIO SYSTEM

    plentyofspace-pajero.jpg COMFORT-3

    COMFORT-2

    Pajeron jokaisella istuinrivillä on hyvin tilaa venytellä jäseniä ja rentoutua. Säväyttävän suuren tavaratilan lisäksi Pajerossa on paljon muutakin säilytystilaa. Keskikäsinoja liukuu yhdellä nopealla liikkeellä mukavampaan asentoon ja kun avaat sen, löydät katseilta piilossa olevia lokeroita monille henkilökohtaisille pikkutavaroillesi.

    Pajerossa on vakiona joko 5 (Invite) tai 7 istuinta (Intense). Muunneltavien istuimien ansiosta Pajero vaihtuu kätevästi ylellisestä perheautosta kahden istuimen ja mahtavan tavaratilan yhdistelmäksi. Seitsemänpaikkaisessa mallissa kolmannen istuinrivin Fold 2 Hide -istuimet taittuvat nopeasti lattiatason alle antaen lisää tasapohjaista ja korkeaa tavaratilaa. Kolmannen rivin istuimet voidaan myös poistaa kokonaan. Näin lattian alla olevassa tilassa voi säilyttää tavaroita piilossa uteliailta. TOisen istuinrivin istuimet voidaan taittaa ja kallistaa eteenpäin 60/40-suhteessa.

    Pajeron viihdekonsolin sydän on huipputason äänijärjestelmä, jonka Rockford® Corporation on suunnitellut erityisesti Pajeroa varten. Voit kokea parhaan mahdollisen autoäänentoiston 12 optimaalisesti sijoitellun kaiuttimen ansiosta (5-ovisissa malleissa, 3-ovisissa on 8 kaiutinta). Tehokas taka-subwoofer tuottaa syvää ja iskevää bassoa samalla kun 11 muuta huippukaiutinta ympäröivät sinut stereoäänellä.

    NAVIGOINTI JA PERUUTUSKAMERA

       
    COMFORT-1

       

    Mitsubishi Multi Communication Systemin navigointitoiminnon ansiosta saat selkeitä vaiheittaisia opasteita tarkan kosketusnäytön kautta. Kun Pajeron peruutusvaihde kytketään, näytöllä näkyy peruutuskameran kuva. Se helpottaa pysäköintiä ahtaisiin ruutuihin.

       

  • KORKEA ISTUMA-ASENTO 

    XENON-AJOVALOT 

    ASTC JARRUAVUSTIMELLA

    SAFETY-6
     
    SAFETY-1  SAFETY-7 

    Pajero ei ainoastaan näytä ultraturvalliselta ja vahvalta – se on sitä. Kun istuu korkealla Pajeron sisällä, voi nähdä paremmin mahdolliset esteet tiellä. 

    Kirkkaat xenon-ajovalot (HID) parantavat näkyvyyttä. Niissä on erilliset pesulaitteet sekä automaattinen korkeussäätö. Sähkökromaattinen taustapeili vähentää takana ajavien autojen ajovalojen heijastuksia.Pajero ei vain näytä turvalliselta, vaan se myös on sitä. Pajeron korkeampi ajoasento antaa selkeämmän näkymän tiellä näkyviin esteisiin.

    Ajovakauden- ja pidonhallintajärjestelmä ASTC on Pajeron huippuluokan turvajärjestelmä. Se säätelee jokaisen pyörän jarrutustehoa kaarreajossa, jolloin ajettavuus pysyy vakaana. Järjestelmä myös pitää pidon optimaalisena kaikissa tilanteissa sekä tiellä että maastossa ajettaessa. ASTC estää renkaiden luistamisen liukkailla pinnoilla ja minimoi liiallisen kiihdyttämisen aiheuttamat luistot kaarteissa. Jarruavustinjärjestelmä lisää jarrutuspainetta hätäjarrutuksessa ja edesauttaa siten nopeampaa ja turvallisempaa jarrutusta hätätilanteissa.

     

    MONITOIMINEN ABS EBD:LLÄ


    PASSIIVINEN TURVALLISUUS

     
    SAFETY-5  SAFETY-4

    SAFETY-3 

    Pajeron lukkiutumattomassa ABSjarrujärjestelmässä oleva EBD (sähköinen jarruvoiman jako) varmistaa jarrutustehon tasaisen ja tehokkaan jakamisen jokaiseen pyörään riippumatta matkustajien määrästä, kuormituksesta ja tien pinnasta. Näin saat käyttöösi parhaan mahdollisen jarrutustehon ja vakaan ajettavuuden.

    RISE-TURVAKORI

    RISE-TURVAKORIPajeron turvavahvistettu itsekantava kori on rakenteeltaan erittäin jäykkä ja kestävä. Kokoonpainuvat osat moottorin ympärillä sitovat törmäysenergiaa, minkä ansiosta jokainen on ja tuntee olevansa turvassa.

     

    ISOFIX JA TURVAVÖIDEN ESIKIRISTIMET

    Lasten turvaistuimen nopeaa ja turvallista kiinnitystä varten Pajeron 2. istuinrivin istuimet on varustettu ISOFIX-ankkuripsiteillä. Etuistuimien turvavöiden esikiristimet pitävät matkustajan hyvin paikallaan ja voimanrajoittimet vähentävät matkustajien kokemaa törmäysvoimaa.

      pajero-airbag.jpg



    pajero-airbag.jpg

    TURVATYYNYT

    Mahdollisen törmäyksen varalta Pajerossa on kuljettajan ja etumatkustajan turvatyynyn lisäksi sivu- ja kattoturvatyynyt suojaamassa tehokkaasti kuljettajaa ja matkustajia.



    LED-PÄIVÄAJOVALO

    Paitsi, että LED-päiväajovalot lisäävät näkyvyyttä, ne tekevät ajoneuvosta myös tyylikkäämmän.


  • DAKAR RALLY 

       

    1983

    Heritage-1-1

    1984

    Heritage-2

    1985

    Heritage-3

    1986

    Heritage-4

    1987

    Heritage-5

    1988

    Heritage-6

    1989

    Heritage-7

    1990

    Heritage-8

    1991

    Heritage-9

    1992

    Heritage-10

    1993

    Heritage-11

    1994

    Heritage-12

    1995

    Heritage-13

    1996

    Heritage-14

    1997

    Heritage-15
     

    1998

    Heritage-16

    1999

    Heritage-17

    2000

    Heritage-18
     

    2001

    Heritage-19

    2002

    Heritage-20

    2003

    Heritage-21

    2004

    Heritage-22

    2005

    Heritage-23

    2006

    Heritage-24 

    2007

    Heritage-25

    2008

    Heritage-26

     

    OVER 70 YEARS OF 4X4 TECHNOLOGY 

       

    HERITAGE-2

    Our first four-wheel-drive prototype, the PX-33 appeared in 1937 and since then, we have continued to dominate the tough, rugged 4x4 world by developing and advancing technologies such as our renowned Super Select 4WD. The first-generation Pajero was launched in 1982. Today's fourth-generation Pajero retains the same rugged character, but it has evolved into a far more refined vehicle to meet twentieth century expectations and challenges.

  • Lisävarusteet

    suodata vaihtoehtoja:
    Kuljetus ja vapaa aika
    Mitsubishi Collection
    Muut
    Sisätilat
    Turvallisuus ja mukavuus
    Ulkopuoli
    Kuljetus ja vapaa aika
    Mitsubishi Collection
    Muut
    Sisätilat
    Turvallisuus ja mukavuus
    Ulkopuoli
  • Esitteet ja hinnastot

    • Pajero hinnasto

      download-tmp-pajeromy15.png Lataa
    • Pajero esite

      download-tmp-pajeromy15.png Lataa
    • Mitsubishi-huolenpitosopimus - hinnasto

      DownloadAsx_Mobiel Lataa
    • Pajero MY15 - omistajan käsikirja

      DownloadAsx_Mobiel Lataa
    • MMCS MY14-MY15 - omistajan käsikirja

      DownloadAsx_Mobiel Lataa
    • Pajero lisävarusteet

      Pajeron lisavarusteet 05-2016 Lataa
    • Lasten turvaistuimet

      DownloadAsx_Mobiel Lataa
    • Mitsubishi-huolenpitosopimusesite

      DownloadAsx_Mobiel Lataa
  • promo

    Kiinnostuitko

    Kiinnostuitko tästä mallista? Etsi lähin jälleenmyyjäsi.